Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Oct 2024 17:39:43 +0300

Tere!

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/12634 
aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Suuremõisa küla, Liilia (Üksikelamu) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: kooskõlastamiseks päevadevale asutusele

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27141351>  (menetlus nr: 
455568), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (MARIANNE KIRSI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister